събота, 14 февруари 2015 г.

Торта "Замръзналото кралство"/ Cake Frozen



Тази тортичка на тема "Замръзналото кралство" направих за Йоана-едно страхотно русокосо 3 годишно момиченце,родено в деня на любовта и виното!Която много обича този филм и го гледа постоянно :)Пожелавам да е много здрава,усмихната и щастлива и да носи на мама и тати само поводи за радост и гордост:) За първи път правя фигурки от фондан,беше ми доста трудно,цяла седмица гледах снимки на героите във филма,първите ми опити бяха леко плашещи.Вечер като заспи 6 месечната ми дъщеря и започвах да тренирам и все нищо не се получаваше,главата на Елза приличаше на зле гримиран травестит,а според мъжът ми приличаше на мъж.Но аз не се отказах и след много опити фигурките на са така стряскащи вече.Първо направих Олаф,голям сладур


Елза правих 4 пъти,а Анна реших да я направя в последният момент и буквално беше готова за 15мин :)Ще Ви покажа няколко от първите ми опита за да Ви развеселя

 

А сега нека Ви представя и рожденичката Йоана :)









Няма коментари:

Публикуване на коментар

Кулинарната неделя