сряда, 7 януари 2015 г.

Питка-кифлички /видео рецепта :)








Първата ни видео рецепта в блога.Клипа стана приличен,като се има предвид,че двете ми дребосъчета ми минаваха през краката поне 5 пъти/кучетата/ ето ги и тях


 Елена ми пригласяше за да ми прави смях,но крайният резултат беше страхотна мека питка










 А ето и обещаната рецепта,тя е за много начинаещи в месенето,когато аз правех първите си стъпки в тази насока много търсех клипче,защото едно е да кажеш правиш кладенче в брашното и месиш меко тесто,съвсем различно е да го видиш нагледно.



















2 коментара:

  1. Szkoda , że nie ma podanych składników na ciasto.W filmie trudno zrozumieć . Ciasto wspaniałe.Pozdrawiam.

    ОтговорИзтриване
  2. Може ли да напишете рецептата в коментар. Защото не се чува много добре и не се разбира точността на съставките. Благодаря предварително! :)

    ОтговорИзтриване

Кулинарната неделя